Monika Kłos

Dziękuję za zapisanie się!

Twój ebook jest już w drodze do Twojej skrzynki email


Monika Kłos

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania możesz, w każdej chwili do mnie napisać.


Obowiązek informacyjny:

  1. Administratorem podanych przez Ciebie danych jest Poradnia RÓWNOWAGA Monika Kłos adres: ul. 20 Stycznia 7, 95-200 Pabianice
  2. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: kontakt@poradnia-rownowaga.pl
  3. Twoje dane (e-mail, historia otwieralności wiadomości, informacje z plików cookies) będą przetwarzane wyłącznie na cele marketingowe, w tym w celu przesyłania ci newslettera z ofertami, które według naszej wiedzy o Tobie będą najlepiej dostosowane do Twoich zainteresowań.
  4. Podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Poradnie. W każdej chwili wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych klikając w link dezaktywacyjny (zawarty w każdym wysyłanym przez nas e-mailu) lub po prostu pisząc do nas wiadomość.
  5. Twoje dane będą przekazywane jedynie starannie wybranym firmom informatycznym, nieznajdującym się poza obszarem Unii Europejskiej.
  6. Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo będziesz zapisany do naszego newslettera, korzystał z naszych usług oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tego wynikających;
  7. W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia zakresu, w którym przetwarzamy Twoje dane.
  8. W każdej chwili możesz żądać prześnienia swoich danych do innego podmiotu, świadczącego podobną usługę.
  9. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie Generalny Inspektor Danych Osobowych), co do przetwarzania Twoich danych osobowych
    Podanie Twoich danych osobowych jest nieobowiązkowe, ale niezbędne do świadczenia usług.
  10. Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanych przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobne doniosłe skutki. Używamy natomiast narzędzi do analizowania odczytywania naszych wiadomości, by w ten sposób lepiej dostosować treść newslettera do Twoich oczekiwań.
>